onsdag-torsdag-fredag

Onsdag- Kräftskivan hemma i mitt lilla hus blev riktigt lyckad och maten smakade gott och vi hade det roligt tillsammans och station var lika roligt, Hela kvällen var ju som på topp men morgonen var mindre på topp. Jag ska aldrig nog mer dricka på en dag då jag börjar jobba klockan 07.00 dagen där på jag somnade klockan 05.00 och var tvungen att stiga upp igen kl 05.45 eftersom jag inte kunde köra och var tvungen att ta min cykel till jobbet i stället. Kan säga att den cykeln står fortfarande kvar eftersom jag vcar tvungen att ringa lisa och be hon hämta mig.
Men om några timmar skulle det börja om igen.
(Lite bilder kommer nog senare från Onsdagen)
Torsdag- Kvällen i byske började med förfest i stugan rönnen som Karin och Malin hade hyrt för att vi var där och firade deras födelsedag. En mycket trevlig förfest. Sedan gav vi oss ut på lanternan som var grymt roligt, jag som inte hade tänk fara pga att jag var så sliten sedan daggen innan men som tur var så for jag. Kvällen slutade med att vi var tvungna att kyla av oss i havet vilket egentligen inte var så kallt när man väl var i.
Fredag- Börjar jobba kl:15.00-18.00 och allt kan fortfarande hända men det blir nog så lugnt som det kan bli.


Stugan Rönnen.
Anna, Rebecca & Elin

Tina & Hanna


Jag & Annis

Clown besök blev det också denna kväll.

Födelsedagsbarnen fick vara med på tårtkastning.

Malin var bra på att sikta..

Karin var då detta..

Du blev helt klart dränkt Karin haha..

Mattan & Jag

Jennifer, Annis, Hanna & Tina

Födelsebarnen Karin & Malin

Jag & Ida

Lite av folket, som här nu snart är på väg ut på lanternan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0