dom barar står och tittar på mig.

Idag blev det en lång sov morgon steg nog inte upp fören vid ca 12.00 Käkade frukost och sedan for jag och Gry ut en sväng i köpcentrumet för att titta oss om kring lite granna och förhoppningsvis köpa något. Men jag har verkligen blivit så snål nu näår jag har kommit mig hit vilket är jätte bra just nu. Tanken att jag ska snart skaffa mig en lägenhet och måste ha råd att bo gör att jag inte kan köpa dom dära underbara skorna som bara står i hyllan och tittar på mig eller den där snygga toppen som skyltdockan är klädd i. Om man någon gång skulle kunna koppla bort vad dom hade på sig och slapp se dom snygga kläderna som har ny in kommit i affärerna. Men om några månader ska det nog ha stabliserat sig. Är gymt nyfiken när löningen kommer på Torsdag om hur mycket pengar man tjänade in i juli månad.
 Ikväll ska jag, Ole och Gry till mormor och äta pizza mums mums!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0