Änglar

Godkväll, dagarna bara flyger förbi imorgon är det redan torsdag och det känndes som det precis var söndag och satt på flyget på väg hit. Idag har jag iaf varit på banken och öppnat mig ett norskt  konto så nu börjar jag ska tag i saker och ting i morgon ska jag då på skattekontoret för att försöka få mig ett skattekort skulle egentligen ha fixat det idag men eftersom jag är så morgon trött och aldrig får mig upp tidigt så blev det att vi drog på stan alldeles försent.
Jag och Gry har även varit duktiga idag vi har nämligen varit ute på en lång skogspromenad.
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa min bok som jag inte har kommit så långt i men en så länge är den bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0