04-08-09

Sommaren börjar nu dra i hop sig och jag har nu bara tretton arbetspass kvar på Dammens äldreboende.
Jobbade i dag passet 13-18 och sedan körde jag och Lisa i väg till coop för att handla inför kräftskivan vi ska ha i morogn som kommer att hållas hemma hos mig sedan bär det av till station och även nog för mig som börjar jobba kl:07.00 dagen där på. Men smällen den tar man sen. Hoppas för allt annat att vi får med oss ett fint väder så man kan sitta ute och äta en augusti kväll.
Nu har jag kommit hem från Lisa då jag var med hon och Emmy då vi hyrde en hel mysko film vill jag säga men nästa gång då väljer jag filmen säger jag bara.
På Torsdag blir det också håll i gång men då är jag iaf ledig dagen där på. Karin ska nämligen firas för att hon har fyllt år då dom har hyrt en stuga på byske camping som vi ska vara i från början sedan blir det att dra ut på lanternan som jag tyvär nog bara har hunnit vara på en gång i sommar.
Nu blir det att krypa ner i sängen se lite tv och sedan sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0