soligt & härligt

Har precis varit med Linda en stund hon kom förbi och vi satt ute i solen och snackade lite var riktigt trevligt faktiskt att få prata av sig lite när man annars bara har legat i sängen och dött.. Jag känner att jag mår mycket bättre nu iaf och i morogn blir det ett absolut att jag ska jobba börjar ändå inte fören klockan 16.00 så det känns riktigt skönt.

För övrigt så var jag väg i panik och köpte en mineral foundation-maybelline hade aldrig testat den förut men har hört från andra håll att den var helt okej så jag tänkte att jag skulle testa den efter att jag tidigare har andvänd mig av make up stors foundation. Men att den här nu var 100 kr billigare så tyckte jag att det var värt ett försök för foundation är något som tar slut så otroligt snabbt så då kan man nästan få två stycken till priset av en;)


Tog en liten söt smygbild på Linda medans hon spanade in min dator.

Kommentarer
Postat av: deru

men jävlar vad du bloggar :D

2009-04-15 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0