Nykter?

nu när jag kollar på kl så är det 05.02 kom hem för typ en timme sedan men har ändå inte gått och lagt sig.
hade för övrigt en as ball kväll. Men dock som man gör i fyllan så lyckas man skämma ut sig något jag skäms jätte mycket för. eller jag står för det jag säger osv men jag menar att jag tror vissa personer, speciellt några ny personer har fått fel bild av mig har jag en känsla av. En bild som dom inte ville se och en bild som inte är emma.
Hoppas jag får fixa till den bilden någon gång och visa vilket riktiga jag är !

lite bilder har jag iaf tid att lägga in¨, ps hur dumt det här inlägget kommer låta i morgon i mina ögon så kommer jag inte ta bort det vare sig jag vill eller inte!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0