Myspys



Kom precis hem efter att ha varit hos Linda, vi for förbi Hemmakväll och hyrde en film som vanligt så var jag riktigt sugen på att se en tjejfilm och det blev det, The women hette filmen en helt okej film som är värd att se men det stod så här på omslaget: "klarar av att slå Sex and the city på alla tänk bara sätt" det kan jag säga att det gjorde den absolut inte.

Sedan kom Julia förbi efter att hon slutade jobbet.
Kvällen blev mycket trevlig med massor av skratt om allt möjligt. Man brukar väll säga att ett gott skratt förlänger livet, då kommer jag leva länge må jag säga hihi.
Nu ska jag glo lite tv hörs i morgon puss & kram:*




Kommentarer
Postat av: Linda

en stor puss på dig! :)

2009-04-16 @ 00:02:18
Postat av: Anonym

jag tar dem själv!

haha nämen bara överallt på olika sites på internet:)

2009-04-16 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0