Godmorgon

Åter igen har jag sovit bort halva dagen. Tanken var att jag och linda skulle träffas vid 11 i morse för att antingen gå broarna eller bara sitta ute och njuta av solen .
Men när jag vaknade vid halv 11 så såg jag inte en enda solstråle så då tänkte jag bara "vila" en liten stund till och det slutade med att jag sov till klockan 13.30..
Blir tyvär inge jobb för mig den här veckan endå min förkylning blir inte bättre.. och smitt risken är ganska stor på ett boende även fast jag känner att jag skulle orka jobba.

Vad ska man göra nu då?
Äta frukost.
Ta en promenad runt anderstorp
Ta en sväng till Linda

vad händer i kväll?
 Vara med tjejerna, kanske blir årets första grillning!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0