fredag

Då säger man godmorgon vid halv två tiden igen då...  Men känner mig riktigt utvilad.
Måste bara säga att jag hade en sådan otrolig dröm i natt och den var så bra och när jag vaknade fattade jag inget så jag ville bara somna om igen.

Jag förstår bara inte det här med folk som aldrig kan svara i mobiltelefonen eller alltid har på ljudlös, vad ger det ens att man har endå?
Mobilen är ju bland den bästa man någonsin har kommit på och när folk som inte använder den när man måste få tag på en så blir jag så frustrerad.

Nog om det så är det faktiskt fredag jag har för mig att det är torsdag idag, när man har lov så tappar man uppfattaningen helt och hållet. Så jag funderar ska man köra på en vanlig traditionell fredag = fest? Jag är iaf peppad men tydligen inte andra runt omkring en och det är jätte många som är bortresta. Men jag peppar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0