Bloggarn?

Jag är ingen bloggare egentligen för jag är så jäkla lat av mig..  efter att ha haft blogg  några gånger nu men tagit bort och börjat om, tog nu senast bort alla inlägg men behöll bloggen vad det nu ska vara värt vet jag inte? Men nu åter igen så provar jag och ser om det förhoppningsvis går bättre denna gång.

Nu är det påsklov vilket jag behöver men då är det så att man måste jobba i stället men har fått fyra dagars ledighet iaf.
Måste säga att lovet har varit riktigt bra tills idag. Torsdag blev det fest, började hos elin med massa folk och sedan bar det av till station.

Fredag blev det åter igen fest med gamla gänget det vi kallade oss för "TG". Alltså Jag, Julia, Emilia, Linn, Linda, Jennifer. Det Känns så otroligt roligt att det var år sedan vi var alla tsm och när man träffas så här igen så känns det som om att det inte har förändras något alls att det har varit vi varje dag.

Lördag blev det fest igen.. nej det blev det inte alls man måste ju få ha nån vilo dag.
Men söndag blev det fest igen vilket var helt oplanerat Julia drog med mig som sin dejt på branchfest, vilket var hur trevligt och roligt som hellst, Jag älskar att göra spontana och helt tankelösa grejer, att träffa nya och härliga människor, att bara få leva livet som man vill i bland! 


Men i dag måste jag säga att jag mår inge vidare det känns som att jag typ har blivit sido förlamad över körd av en buss och misshandlad pga alla mina blåmärken och skrap sår och allt detta beror på att så klantig som jag är flyger och tappar balansen och till slut ligger på asfalten med massor av grus, det är blött och regnet bara öser ner.
Om jag höll mig kvar övanför trottoarkanten vet jag inte men om inte så kan det ju mycket väl stämma att jag blev överkörd nu när jag lika gärna hade oturen med mig. Men det gjorde nog inte så ont vid stunden det gjorde mer ont att jag var så pinsam och klantig.
För övrigt känns det som jag också har sprungit in i en betong vägg för huvudet sprängs och illamåendet för mig inte att villja börja jobba om...9 timmar.
Men nu ska jag sluta klaga för så synd om mig är det inte det jag bara vill säga är att allt var jätte kul förutom smärtan i dag.
Men det sköna vädret gjorde min dag bättre att kunna sitta i stan mot en vägg och bara njuta gör mig så jäkla lycklig över att det snart är sommar och om jag har räknat rätt så är det 59 dagar kvar i dag till studenten! Det ger mig faktiskt lite hemska känslor med, vad ska man göra och kommer man få jobb osv. Tur är det iaf att jag har ett jobb över sommaren.

Tänkte lägga in lite bilder senare från dom här fyra dagarna som varit.

Nu blir det att krypa ner i sängen med den senaste cosmopolitan och sedan sova dom få timmarna som är kvar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0